عشق من


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

 
                                                                           ازجلوی چشمانم دور نشو


اگر که جدا شوی


شراره های آتش دلتنگیم برافروخته خواهند شد


و من در شعله های خویش خواهم سوخت و از بین خواهم رفت

 

پیش از تو


من  همچون کولی آواره ای در روزگار سرگردانی ها پرسه می زدم


و بعد از تو تنها چیزی که در حال به دست آورن آن هستم رنج و غم جدایی ناشی از دوری توست

 

خیلی دوستت دارم


و به خاطر عشقت


آنچنان شکیبایی از خود نشان می دهم که غیر قابل بیان است

 

تنها برای من طلوع کن


از پیش چشمانم نرو


در کنار من بمان


ای عشق من , من را از پیش خود نران


                               و نه نه نه                       midunam esghe khodami

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,| 9:26|من|

MiSs-A